Koncentracja na treści rozrywkowej: Eksperci Skittles ujawnili, jak wspierać wzrost sprzedaży w mediach społecznościowych

Koncentracja na treści rozrywkowej: Eksperci Skittles ujawnili, jak wspierać wzrost sprzedaży w mediach społecznościowych

8 lipca, 2021 0 przez Rzeczoznawca od cen

Baza obserwatorów Skittles na Facebooku przekroczyła już 20 milionów i nie oczekuje się, że trend się skończy. Sukces jest zasłużony, biorąc pod uwagę, jak ich pracownicy umiejętnie wykorzystują promocję SMM. Oto trzy kluczowe strategie zespołu Skittles wspierające sprzedaż i zaangażowanie marki w mediach społecznościowych.

Poleganie na treściach rozrywkowych

Jedną z głównych zasad skutecznego SMM jest odpowiedź na potrzeby użytkowników. Ludzie nie odwiedzają mediów społecznościowych, aby zobaczyć reklamy lub kupić konkretny produkt. Skupiamy się tutaj na rozrywce i komunikacji. Dlatego przy tworzeniu konta, mądrzej jest przywiązywać wagę nie do postów reklamowych, ale do treści rozrywkowych.

Główną cechą strony Skittles są żarty i memy. Opinia, że ​​humorystyczne treści, w szczególności memy, umniejszają status i profesjonalizm marki, to nic innego jak uprzedzenie. Sukces Skittles jednoznacznie to potwierdza.

Tworzone przez firmę memy są w pełni spójne z koncepcją marki. Jasne kolory, niebo w tle i wysokiej jakości, nieobraźliwy humor. Ta strategia będzie skuteczna dla każdego produktu lub usługi. Wystarczy zamieścić coś, co rozśmieszy Twoich subskrybentów lub sprawi, że post o oferowanych produktach się im spodoba. W połączeniu z projektem graficznym w firmowym stylu nie tylko zwróci uwagę na markę, ale również wesprze jej wizerunek.

Interakcja z subskrybentami

Nie musisz narzucać sprzedaży produktów lub usług w każdym poście. Media społecznościowe nazywane są społecznościowymi, ponieważ zawsze powinno być w nich miejsce na komunikację. W związku z tym, Skittles opiera się na zdaniach pytających. Na przykład: „czy ktoś śni o wspaniałym smaku Skittles podczas snu?” lub „zgadnij, który serial właśnie oglądamy?”

Ludzie nie lubią, gdy sprzedawcy nieustannie próbują coś sprzedać. Dotyczy to absolutnie każdej firmy. Staraj się nie pisać postów reklamowych, a budować dialog z użytkownikami. Jeśli sprzedajesz ubrania, zbierz kilka stylizacji i zapytaj swoich obserwujących, która z nich najbardziej im się podoba.

Innym skutecznym sposobem jest zapraszanie subskrybentów do zadawania pytań. Ta kategoria jest bardzo popularna w Instagram Stories i ma na celu zwiększenie zaufania użytkowników. Widząc, że kontaktujesz się z nimi osobiście, prosząc o opinie, ludzie chętniej będą chcieli zostać Twoimi klientami.

Jakościowe treści

Kolejną tajemnicą sukcesu Skittles jest regularne publikowanie aktualnych treści. Na przykład co kilka miesięcy na stronie firmy publikowane są horoskopy, utrzymane w tym samym firmowym stylu. Bawią użytkowników, dają im powód, aby wracali na ich profil.

Wszystkie wymienione powyżej strategie mają na celu uczynienie strony Skittles nie tylko komercyjną, ale także rozrywkową. Żaden post nie wzywa bezpośrednio do zakupu. We wszystkich przypadkach zespół ma jasny plan: przyciągać użytkowników ciekawymi i zabawnymi treściami, zdobywać ich zaufanie, a dopiero potem sprzedawać.

Korzystając z tych wskazówek, każdy będzie mógł w pełni wykorzystać swoje możliwości marketingowe w mediach społecznościowych. Razem z POSTOPLAN to będzie znacznie łatwiejsze. Ta inteligentna, zautomatyzowana platforma została opracowana, aby pomóc Ci tworzyć i promować treści, które z pewnością przyciągną coraz więcej potencjalnych klientów. Brak kosztów reklamy, a jedynie kompetentne planowanie i wygodna praca, mająca na celu stały wzrost ruchu.

0 0 votes
Twoja ocena