Opel Vectra C – ceny samochodów używanych

Dane na datę Maj 2013 Opel Vectra C
Liczba ofert Poniższe ceny oraz statystyki obliczono na podstawie 8721 ofert
Segment/klasa Klasa średnia
Komentarz Podane ceny samochodów są uśrednionymi cenami ofertowymi brutto w złotych Opel Vectra C  Opel Vectra C


Opel Vectra C na rynku wtórnym

Popularność Średnia cena Średni przebieg Auta z fakturą VAT Dostępność silników Dostępność kolorów
Auto bardzo popularne 23 100 zł 167 700 km 18 % Diesel: 79 %Benzyna: 18 %LPG: 2 % Srebrny 42%Czarny 26%Szary 10%

← Ceny Opel – wróć do listy modeli marki


Opel Vectra C – szczegółowe ceny

Sedan/Limuzyna  Opel Vectra C Sedan/Limuzyna
Typ silnika 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
Diesel 1.9 CDTI 16V (150 KM) 19 900 23 900 27 000 32 400
Diesel 1.9 CDTI 8V (120 KM) 21 100 24 500 27 000 29 500
Diesel 2.2 DTI (125 KM) 15 100 15 900 17 400
Diesel średnio 15 100 15 900 17 400 20 900 24 300 27 000 30 600
Sedan/Limuzyna średnio 15 100 15 900 17 400 20 900 24 300 27 000 30 600
 
Kombi  Opel Vectra C Kombi
Typ silnika 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
Diesel 1.9 CDTI 16V (150 KM) 19 900 23 600 26 500 29 800
Diesel 1.9 CDTI 8V (120 KM) 20 800 23 400 26 400 29 400
Diesel 2.2 DTI (125 KM) 15 200 16 800 17 400
Diesel średnio 15 200 16 800 20 200 23 500 26 400 29 600
Kombi średnio 15 200 16 800 20 200 23 500 26 400 29 600
 
Hatchback  Opel Vectra C Hatchback
Typ silnika 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
Benzyna 3.2 i V6 24V (211 KM) 16 500 17 400 21 900
Benzyna średnio 16 500 17 400 21 900
Diesel 1.9 CDTI 16V (150 KM) 21 600 24 700 27 800 32 000
Diesel 1.9 CDTI 8V (120 KM) 21 200 26 100 26 200 31 800
Diesel 2.2 DTI (125 KM) 15 600 17 400 18 100
Diesel średnio 15 600 17 400 18 100 21 300 25 400 26 900 31 900
Hatchback średnio 15 700 17 400 18 500 21 300 25 400 26 900 31 900


Zobacz inne samochody z tej samej klasy i w podobnej cenie
co Opel Vectra C


Opinie o Opel Vectra C – ceny samochodów używanych

  1. kamilst pisze:

    //zielona-kawa.strefa.pl]odchudzanie

  2. many pisze:

    Jestem, byłem i będę za tą marką. Taki inny samochód dla ludu… jak niektórzy zlośliwcy powiadają jeżdząca maszyna do szycia (Adam Opel zaczynał od produkcji igieł i maszyn do szycia wlaśnie). Jezdziłem wszystkimi produktami Opla tj. wszystkimi Vectrami A, B i C oraz C OPC line. Powiem tak: wnętrze wokół siebie skrojone prosto, bez wodotryskow, w porządku takim jak sobie wyobrażamy porządek niemiecki. Dla mnie wszystko pod ręką, funkcjonalne i manualnie latwe w obsłudze! to niezmiernie ważna sprawa, mało zauważana przez użytkownikow. np. sprawa tempomatu. może ktoś wymyślił lepsze rozwiązania-nie wiem ale Vectra ma to zrobione prosto w obsłudze i nade wszystko SKUTECZNIE działające. Ostatni model Opla Vectry C czyli OPC line przewoził nas na długich europejskich trasach prawie że komfortowo…ciut dla mnie za krótkie siedzenia przednie i mogłoby być boczne lepsze trzymanie, ale ogólnie dobra 4 z plusem. Za to siadając (kładąc się na postojach) z tyłu ma się wrażenie królewskiego tronu. Mniejsze osoby rozprostują nogi na całą długość nie uderzając stopami o przedni fotel. Dla osób o wzroście ok. 1.8m nie jest ciasno (sam mam 1.77m).
    Bagażnik to poezja (kombi), miejsca ogrom. Choć i sedan nie grzeszył małym rozmiarem bagażnika to w kombi zastanawiałem sie nad wożeniem składanej łopaty do chleba by coś wsunąć lub wyjąć spod linii foteli tylnych. W końcu właziłem na kolanach i układałem. Ogromny plus to prostopadłościenny kształt komory bagażnika – kto pakował walizy na wakacje, ten doceni ten aspekt w lot.

    Teraz silniki. Opel Vectra C i OPC 2.0DTi i 1.9 CDTi. Rekordy które pamietam to 4,8-4,9l/100km zima, klima 4 osoby, swiatła, radio itp. Trasa Bydgoszcz-Berlin-Bydgoszcz. Silnik 101 KM. Norma raczej stała to 5,5 litra ropki. Miasta nie podaję ponieważ moje życie to trasy-miasta w sumie jest tak mało, że w ogólnym rozrachunku znika ten parametr. Tankuję zawsze tylko sprawdzone stacje. Szerokim łukiem omijam stacje w polu u “wujka ziutka”.
    W silniku 1.9CDTi /150KM/ norma z całej trasy jaką nim przejechałem do momentu sprzedaży (ok. 50tys.km.) było 5,5-5,6l/100km. Autostrady (130-140-150km/h), trasy krajowe ok. 115-120km/h.

    Zawieszenie: niestety nie najlepsze jeśli idzie o trwałość. dziury polskich dróg, szczególnie lokanych, utwardzanych, odbijają się na zawieszeniu. Wymiana sprężyn (popękane), wahaczy, amortyzatorów, łączników stabilizatorów, jakichś pierścieni gumowych itd itp to norma. Opel Vectra C jeździła jak przyklejona; czy jest pod czy nad sterowna nie testowałem i raczej spokojnie pokonywałem zakręty. Zawsze ciśnienie, wyważenie i stosowny bieżnik był priorytetem. I oczywiście zbieżność (mało kto wie, że w Vectrach ustawia sie zbieżność również tylnej osi /półosi/), stan amorków – to podstawa. Generalnie zawieszenie jeśli idzie o trwałość coś między 4 minus a czwórka.

    Karoseria: nic mi nie trzeszczało pukało i popiskiwało….szum wiatru i później szum opon ale to kwestia właśnie zawieszenia-zjawisko ząbkowania opon tylnej osi się pojawia po czasie eksploatacji +/- 5 lat tak mniej więcej. Żadnych ognisk korozji. Unikałem myjni mechanicznych jak ognia, bezdotykowe również starałem sie omijać, a jeśli już, to raczej tylko woda-mikroproszek żre lakier i go matowi za każdym razem mikrometr po mikrometrze… wiec gąbka, wiadro i wąż, to była i jest nadal podstawa utrzymania auta w czystości. Nigdy nie myję auta w czasie zimy!!! Bez względu na temp. otoczenia.

    Plastiki dość pospolite-fakt i nudzą swą szaroscią, tu i ówdzie złazi taka dziwna folia plastikowa z plastikowej rączki np. otwierania drzwi albo klapki od popielniczki ale…jak tą “wylinkę” zciągnąć to okazuje się, że plastik jest trwały i pełni swą funkcję nadal. Moze to irytujące w aucie nowym (ja nie doswiadczyłem) ale kilkuletnie egz. gorsze miewają urazy.

    Wady: Opel Vectra C to jest auto na drogi asfaltowe i równe…wszelkiej maści dojazdówki lokalne, gminne i gruntowe powodują, że odwiedzamy warsztaty naprawiając “coś pod spodem”. Są drobiazgi upierdliwe jak przełączniki szyb lubią sie psuć, OPC line ma mocno i nieintuicyjnie rozbudowane menu komputera i trudno zrozumieć filozofię tego układu…ale jak sie kumnie to już idzie. Większość użytkowników, szczególnie nie Vikowców, narzeka na system dźwigni kierunkowskazów. Porażka z klapą komory silnika…jak za czasów mego dziadka; klapa w jednej ręce, druga wypina pałąk i trzeba podpierać. To rozwiązanie z roku 2008…a w 2003 roku klapa lekko do góry i jechała sama na gazówkach…ot taki czas, ponoć księgowi teraz wzięli się za budowanie aut.

  3. Sosek pisze:

    Polecam wersje z silnikiem 1.9 CDTI – to silnik z koncernu fiat, ale znacznie bardziej udany niż te oplowskie. Jest bardzo cichy, nie wibruje i się nie psuje. W wersji 150 KM Vectra C jest też bardzo dynamiczna, nie tylko dzięki mocy ale także 6 biegowej skrzyni, która pozwala cicho podróżować w trasie z większymi prędkościami. Mam wersję kombi i polecam wszystkim rodzinom. To chyba był największy bagażnik w klasie w czasach kiedy to auto było produkowane. We wnętrzu Vectry C jest dość surowo jak na tą klasę – ale mi się podoba, stylistyka kojarzy mi się z Volvo, skandynawska prostota ;) Materiały bez zarzutu, spasowanie elementów też – nic nie trzeszczy i nie skrzypi.

    • slepa kura pisze:

      Materiały bez zarzutu ? czym wcześniej jeździłeś, polonezem ? Opel Vectra C ma materiały jak w aucie o klasę niższym, do porównania z focusem co najwyżej. Po drugie trzeszczą i skrzypią. Zresztą, jakość vectry C widać w cenach. To chyba najtańsze auto z segmentu D w tych rocznikach.

      • pike pisze:

        Cena Vectry C to wynik dużej popularności auta, także we flotach i obecnie wysypu tych aut na rynku wtórnym. Krótko, duża podaż i mniejszy popyt. Co do samego auta to jest OK, choć zawsze znajdzie się lepsze i gorsze modele.

Jaka jest Twoja opinia ?